03 May 2011 için arşiv

03
May
11

(POLISIMIZE TESEKKUR) MILLIYETCI,ULKUCU KARDESIM,ABIM.ICINE SIZIP PKK ADINA FALIYET GOSTEREN INSANLARI TACIZ EDIP HEM POLISIM DIYIP,HEMDE MILLIYETCILIGIN,SENIN ADINI KULLANIP SENI PKK ADINA INSANLARIN GOZUNDEN DUSUREN,OZKAN BOSTANCI,SEREFSIZINE DIKKAT

03
May
11

ANNELER GUNUNUZU: 19.MAYIS.ULU ONDER’I ANMA,GENCLIK VE SPOR BAYRAMINIZI YUREKTEN KUTLARIZ..BUKET,SEKRETARYA

SURDURULEBILIR ESNETILEN ILETI…
03.05.2012


SOSYAL AGLARDA KADROLU PKK DURTMESI SEREF VE NAMUS FUKARALARININ SEREFSIZLIKLERINI OGRENDIGINIZDE BASINIZA BIZIM GIBI NELER GELECEGINI,TACIZ VE TEHDITLERI OGRENIP OZEN VE DIKKATLI OLUNUZ.
http://muammersezer.wordpress.com/
http://groups.google.com.tr/group/muammer-sezer-duyuru
http://www.facebook.com/muammer.sezer34

KUTSAL MIRAS;ISIK VE ASK!

Mustafa Kemal Ataturk’un manevi kizi Sabiha Gokcen anlatiyor: “Bir gun Gazi Orman Ciftliginde dolasip hava alirken, oldukca yasli bir kadina rastladik. Ataturk attan inerek sessizce bu ihtiyar kadinin yanina sokuldu.
-Merhaba Nine,
Kadin Ata’nin yuzune bakarak hafif, urkek, mutereddit ve titrek bir sesle;
-Merhaba dedi,
-Nereden gelip nereye gidiyorsun? Kadin soyle bir duralayip,
-Neden sordun ki, dedi. Sen buralarin sabisi misin? Yoksa bekcisi mi?
Pasa gulumsedi. “-Ne sahibiyim ne de bekcisiyim nine. Bu topraklar Turk milletinin malidir. Buralarin sahibi de, bekcisi de Turk milletinin bizatihi kendisidir. Simdi nereden gelip nereye gittigini soyleyecek misin?”
Kadin basini salladi.
-Tabii soyleyecegim, ben Sincan’in koylerindenim bey, otun guc bittigi, atin gec yetistigi kurak, kavruk koylerinden birindenim. Bizim mihtar bana bilet aldi trene bindirdi, ciktim dogru Angara’ya geldim.
-Muhtar nicin Ankara’ya gonderdi seni?
-Gazi Pasamizi gormem icin. Basini pek agrittim da… Benim iki oglum gavur harbinde sehit dustu. Memleketi gavurdan kurtaran kisiyi bir kez gormeden olmeyeyim diye hep dua ettim durdum. Ruyalarıma girdi Gazi Pasa… Bende gun demeyip mihtara anlatinca, o da bana bilet aliverip saldi Angara’ya, giceleyin geldimdi. Yolu neyi de bilemedigimden iste agsamdan belli boyle kendimi oradan oraya vurup duruyom bey.
-Senin Gazi Pasa’dan baska bir istegin var mi?
Kadinin birden yuzu sertlesti.
-Tovbe de bey, tovbe de! Daha ne isteyebilirim ki… O bizim vatanimizi gurtardi. Bizi dusmanin elinden gurtardi. Sehitlerimizin mezarlarini onlara cignetmedi daha ne isteyebilirim ondan? O’nun sayesinde simdi istedigimiz gibi yasiyoruz. Sunun bunun gavur dolunun kopegi olmaktan onun sayesinde kurtulmadik mi? Buralara bir defa yuzunu gormek, O’na sagol pasam! demek için dustum yollara. O’nu gormeden olursem gozlerim acık gidecek. Sen efendi bir adama benziyon, bana bir yardim ediver de Gazi Pasayi bulacagim yeri deyiver.
Ataturk’un gozleri dolu dolu olmustu, cok duygulandıgi her halinden belliydi. Bana donerek; “-Goruyorsun ya Gokcen, iste bu bizim insanimizdir… Benim koylum, benim vefali Turk anamdir bu…” Attan indim. Yasli kadinin elini tuttum
-‘Anacigim’ dedim, sen gokte aradigini yerde buldun, ruyalarini susleyen, seni buralara kadar kosturan Gazi Pasa yani Ataturk iste karsinda, yani basinda duruyor.
Koylu kadin bu sozleri duyunca saskina dondu. Elindeki degnegi yere firlatip, Ataturk’ un ellerine sarildi. Gorulecek bir manzaraydi bu. İkisi de agliyordu. iki Turk insani biri kurtarici, biri kurtarilan, ana ogul gibi sarmas dolas agliyorlardı. Yasli kadin belki on defa optu atanin ellerini. Ata da onun ellerini optu. Sonra heybesinden kucuk bir paket cikartti. icinde beze sarılmıs bir koy peyniri vardi. Bunu Ataturk’e uzatti;
-Tek inegimim sütünden kendi ellerimle yaptim Gazi Pasa, bunu sana hediye getirdim. Seversen gene yapip getiririm. Pasa hemen oracikta bezi acip peyniri yedi. Cok begendigini soyledi. Sonra birlikte koske kadar gittik. Oradakilere su emri verdi; “Bu Anamizi alin burada iki gun konuk edin. Sonra koyune goturun. Giderken de kendisine uc inek verin, benim armaganim olsun.” dedi..

BU NOKTADA BENI BAGISLAYIN ARA VERIP GOZLERIMI SILIYORUM..
ISTEYEN KAHVESINI YUDUMLUYABILIR..
MUAMMER SEZER
EFENDIM..
III

<>Latter-Templates<>
ILETISIMDE KULLANACAGIMIZ FON’DAKI BU SABLON..
EK SUNUMLARI DAHIL ASAGIDAKI GIBI GUNCELLENMISTIR..

Ex-ante..

Biz dogduk “Yukari bak,al bayragin” dediler..
Dinletip “istiklal marsin” dediler..
Bustunde gosterip “ATATURK” dediler..
Sinirlarimi otesinden cizip,”iste sana ugrunda olecegin vatan” dediler..
Yonetim tarzi “Cumhuriyet” duzeni
“Demokratik;laik,sosyal bir hukuk devleti” dediler..
Askerimi,polisimi gosterip “iste devlet bu” dediler..
Bize ozeldi birsey daha dediler,DEMIREL’i gosterip “İste baba bu” dediler..
BABA;biz gelisip,GOMLEK degistirmek icin firsatmi bulamadik,imkan ve kabiliyetimizmi yoktu?..
BABA;biz o’gun,bugunduruz..

<>Latter<>
<>Templates-Flow chart-add: (283c)<>

Siyaset; insan iliskileridir..
Bu iliskileri,”ULKESI ve INSANI YARARINA” bina etme,kullanma sanatidir..
Bizim,koltuklara seref verenlerle bir isimiz yok..
Bizim isimiz;DP’de kendilerini BIR HALT sanip koltuklardan,KIRAT’tan seref alanlarladir..
Bugun,hergunu yilbasi sanip,sansi acilsin diye kirmizi bariyerli don giyen,istanbul’dan kasabanin serifi Tekin ve benim Tenten’ledir..

Tendency-Field work: Evet..
Bu harekatin; pikesiz,saygin “Gizli ajandasi” olmayan,”Yoluma sakin ola mayin doseme” der gibi ara,sira “ince mesaj” vermeyen,hakkinda parmak isirtacak kitaplar yazilmamis,yedigi parti parasini iftarlarda kusmayan GUVENILIR,saygin bir SUVARI adayi,yarinin Basbakan adayi vardir..
Sahsim ve yol arkadaslarim adina..
Sn.DEMIREL’in..
Milli kahramanimiz Sn.DENKTAS’in ellerinden oper..
Beyefendiye ve siz degerlerimize..
Ovunerek,gogsumu gerip boburlenerek..

“NE MUTLU TURKUM DIYENE” der..
Sadece diyebilenlere,degerlerine..
En icten;sevgi,saygi ve selamlarimi sunarim..

MUAMMER SEZER
EFENDIM..

ATATURK’un manevi mirascisi..
Dava arkadaslari..
Basbug’un OTAG’inda,ANITTEPE’de,asker..
Size ve Cumhuriyete..
Kahramani Turk Silahli Kuvvetlerine..
Silahsiz kuvvetler..

Bu “DP’de,DEMIREL’ci” harekat;ulkesine sevdali VAZGECILMEZLERI Cumhuriyete,laik ve don lastigine donmus demokratik duzene ATATURK ilke ve inkilaplarina,tum ANAYASAL kurumlarina..
DEVLETINE,bagli,saygili ic ve dis sorunlari ile yakindan,icinden ilgilidir..

BENIM ULKEMIN “KENDINI SAVUNMA REFLEKSI ,SAVUNMA IMKAN VE KABILIYETINI KULLANMA HAKKI ve KAHRAMAN ASKERI” SATISA CIKARILAN YAVRU VATAN KKTC,KERKUK BENIM ULKEMIN,VATANSEVER MILLETIMIN NAMUSUDUR..

Bugun benim ulkemde namus ve seref fukaralari vardir.Bunlar,Cumhuriyet gibi silahsiz kuvvetleri oldugumuz benim Kahraman Turk Silahli Kuvvetlerimi HEDEF almakla ise koyolmuslardir..

Bugun;bayragina,sehit ve gazilerine,devletine,askerine polisine,gecmisine sahip cikmayan ulkeler,yarin istiklallerine,onurlarina bir adim daha atarsak ic camasirlarina sahip cikamazlar..
Sonra,”Gelenin oynadigi,gidenin oynadigi,YONCA TARLASI sanip oynastigi ‘bak alismamis ustunde durmuyor’ leylim,ley.. olmus” dediklerinden olurlar..

Ek’te;ABD’nin AB’nin bizim ulkemizi bolen alcakca haritalarina karsin,dahasi gelistirilmek kaydi ile,benim ulkemin olmasi gereken haritasi sunulmustur..
Bunun icin;”Kalimera Griecheland,merhaba komsu,merhaba Yunanistan,merhaba Hiyaroftisyas merhaba Bakoyanni cok sekersin,bu sebeple beni gorursen erirsin” denmis,irade konmus gorulecegi gibi Kibris,12.Ada alinmis,benim soydaslarima zulum eden Yunanistan’a Bakoyanni’ye bakinip,bakinip sarkilmis Adriyatik’e koridor acilmis Irak iclerine,Kafkaslar’a kayilmistir..

Bugun benim ulkemde;poposunu pesmerge’ye ayrilikci unsurlara,hain alcak kahpe karnaval cocuklarina, serefsiz PKK teror orgutune,sempatizanlarina Rum’a,tum bunlardan farksiz ABD’de burnunu cekistiren herife vb.yerlere donmus “HAYDINIZ HAYDINIZ,DAHA NE DURUYONUZ?” diyenler vardir..

Hak ettigin yonetim icin..
Care ATATURK’un izi,ilkeleri..
Baska CARE..
Baskaca Asker..
Baskaca “TURKIYE” yok..
Nemelazimcilik yapmiyoruz..
“Laissez faire,laissez passer” demiyoruz..
Gonderme: incinmek istemiyorsan,incitme..

Bizim bir isimizde;sizlerin demek isteyipte,konumlariniz geregi digemediginiz kendinizi zor tuttugunuz ifadeleri,bizdeki agzi acilmamis cuvaldaki ifadelerle demektir.
Bu isimiz bir ihtiyactan dogmustur..
Bu harekat,Turkiye Cumhuriyeti Bassavcisina..
Basbug’una taraftir..
OTAG’dan,biz efendim..

OTAG’daki bize;6700’u askin seckin degerlerimizle olusturdugumuz..
Basliklarinda,ANLAYANA gondermeler yaptigimiz..
Asagidaki 8 adet,calisma gruplarimiz uzerinden ulasabilirsiniz..

http://groups.yahoo.com/group/Muammer-SEZER
http://groups.yahoo.com/group/Muammer_SEZER
http://groups.yahoo.com/group/MUAMMER-SEZER-NOTICE
http://groups.yahoo.com/group/MUAMMER-SEZER-IN-BORN
http://groups.google.com.tr/group/turkiyemisevmek
http://groups.google.com.tr/group/cumhuriyetikorumak
http://groups.google.com.tr/group/Muammer_SEZER
http://groups.google.com.tr/group/Muammer-SEZER
http://groups.google.com.tr/group/muammer-sezer-duyuru
http://muammersezeriletisim.blogspot.com/
http://www.myspace.com/muammersezer
http://twittwe.com/muammersezer
http://groups.google.com.tr/group/muammer-sezer-iletisim

Bu bir;zaman ayarli e-posta,faks,mms ve sms iletidir..
NOT: Bu ve benze iletilerde imla hatasi aranmaz..
© <>Flow chart: (283c)<> Tesekkur ederim..




Mayıs 2011
P S Ç P C C P
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Recent Entries